Jak nie tracić czasu wg Kaizen?
Liczebność grupy
6-12 osób
Czas trwania
1-2 dni
Dla kogo przeznaczony jest warsztat?
Menedżerowie; Liderzy; Zespoły; Osoby, które chcą lepiej zarządzać czasem i zredukować marnotrawstwo w swoich organizacjach oraz codziennym życiu.
Opis warsztatów
Warsztat „Jak nie tracić czasu wg Kaizen?” to praktyczne spotkanie, które pozwala uczestnikom zidentyfikować marnotrawstwo czasu zarówno w pracy, jak i w życiu prywatnym. Opierając się na zasadach LEAN i metodologii Kaizen, uczestnicy poznają skuteczne sposoby eliminowania zbędnych działań oraz optymalizacji codziennych procesów. Dzięki temu szkoleniu uczestnicy dowiedzą się, jak efektywnie wykorzystać swój czas, zwiększając produktywność i minimalizując straty.
Kluczowe tematy poruszone podczas spotkania z trenerem: ile kosztuje nas stracony czas?; na co najczęściej tracimy czas?; Kazien i LEAN; czym jest proces?; marnotrawstwa w firmie; polowanie na marnotrawstwa; metoda PACE; efekt kumulacji; ćwiczenia praktyczne.
Po ukończeniu warsztatu uczestnicy będą potrafili nie tylko zidentyfikować marnotrawstwo w swojej pracy oraz życiu osobistym, ale również wprowadzić usprawnienia, które realnie wpływają na poprawę efektywności. Dodatkowo każdy będzie potrafił wyznaczyć priorytety działań w oparciu o poznane metody oraz zwiększyć produktywność dzięki eliminowaniu zbędnych czynności i lepszemu zarządzaniu czasem. Każdy nauczy się jak oszacować koszty marnotrawstwa w organizacji oraz wdrożyć proste, ale efektywne zmiany.