Digital w marketingu
Poznasz niezbędną wiedzę do prowadzenia projektów typu Digital w organizacji. Dowiesz się, jak skutecznie i na czas wdrażać projekty typu Digital lub realizować je z zewnętrznymi agencjami marketingowymi.Czego nauczysz się podczas tego kursu online:
- Przygotowanie poprawnego briefu.
- Analiza oferty agencji marketingowej.
- Planowanie kampanii.
Ten kurs internetowy zawiera:
2h 32min video
Quizy i zadania sprawdzające
Pliki i zasoby do pobierania
Certyfikaty ukończenia
Dla kogo przeznaczony jest ten kurs online?
Marketing specialist. Project manager. Kierownik działu marketingu oraz zespoły współpracujące z agencjami marketingowymi.Opis kursu
Kurs „Digital w marketingu” przybliży Wam podstawową wiedzę z zakresu projektów digitalowych, a także pomoże skupić się na ich aspektach biznesowych. Wyodrębnia on również obszary w projektach typu Digital, które są często pomijane w procesie zaznajamiania się z realizacją działań, a mają istotne znaczenie dla ich jakości oraz skuteczności ich przeprowadzenia. Podczas kursu „Digital w marketingu” analizujemy i skupiamy się głównie na realizacjach kampanii reklamowych, wyborze partnerów oraz realizacjach opartych na procesie produkcji - takich, jak aplikacje, czy serwisy internetowe.