Skills-ArenaKursy online
Digital w marketingu
Digital w marketingu

Digital w marketingu

Poznasz niezbędną wiedzę do prowadzenia projektów typu Digital w organizacji. Dowiesz się, jak skutecznie i na czas wdrażać projekty typu Digital lub realizować je z zewnętrznymi agencjami marketingowymi.

Czego nauczysz się podczas tego kursu online:

  • Przygotowanie poprawnego briefu.
  • Analiza oferty agencji marketingowej.
  • Planowanie kampanii.

Ten kurs internetowy zawiera:

2h 32min video

Quizy i zadania sprawdzające

Pliki i zasoby do pobierania

Certyfikaty ukończenia

Dla kogo przeznaczony jest ten kurs online?

Marketing specialist. Project manager. Kierownik działu marketingu oraz zespoły współpracujące z agencjami marketingowymi.

Opis kursu

Kurs „Digital w marketingu” przybliży Wam podstawową wiedzę z zakresu projektów digitalowych, a także pomoże skupić się na ich aspektach biznesowych. Wyodrębnia on również obszary w projektach typu Digital, które są często pomijane w procesie zaznajamiania się z realizacją działań, a mają istotne znaczenie dla ich jakości oraz skuteczności ich przeprowadzenia. Podczas kursu „Digital w marketingu” analizujemy i skupiamy się głównie na realizacjach kampanii reklamowych, wyborze partnerów oraz realizacjach opartych na procesie produkcji - takich, jak aplikacje, czy serwisy internetowe.

Zawartość kursu

Trenerzy w tym warsztacie

Maciej Raczak

Trener Skills-Arena, Strateg digitalowy i project manager, Wykładowca akademicki, Praktyk i badacz w zakresie neuroMarketingu

Skontaktuj się z nami

Testuj kursy online za darmo! Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą, aby uzgodnić termin bezpłatnej prezentacji platformy szkoleniowej Skills-Arena.
Wybierz interesujący Cię temat