Akademia sprzedaży i obsługi klienta
Otrzymasz zestaw tematów szkoleniowych przeznaczonych dla zespołów sprzedaży i obsługi klienta. Dowiesz się jak kompleksowo zaopiekować się klientem w spójnym standardzie, od pierwszego kontaktu aż po windykację należności.Czego nauczysz się podczas tego kursu online:
- zadawanie pytań otwartych,
- prezentowanie korzyści z oferty swojej firmy,
- prowadzenie prezentacji PowerPoint w różnych tematach,
- stosowanie technik negocjacji w duchu win-win,
- umiejętność finalizowania rozmów,
- dosprzedaż
- rozmowy o zaległej płatności.
Ten kurs internetowy zawiera:
10h 20min video
Quizy i zadania sprawdzające
Pliki i zasoby do pobierania
Certyfikaty ukończenia
Dla kogo przeznaczony jest ten kurs online?
Sprzedawcy początkujący i ze średnim doświadczeniem; Działy serwisu i biura obsługi klienta, w których istnieje przestrzeń do negocjacji i do sprzedaży; Doradcy techniczni, którzy nadużywają technicznego języka przy sprzedaży oferty do klienta biznesowego (nie technicznego);Opis kursu
Kurs „Akademia sprzedaży i obsługi klienta” przekazuje kompleksowy zestaw wiedzy i umiejętności niezbędnych do skutecznych działań w sprzedaży. Na wstępie, handlowiec uczy się najważniejszych zasad pozyskiwania nowych klientów i przygotowania do kontaktu. Pojęcia takie jak macierz BCG, marża oraz zysk to ważne aspekty tej części. Następnie, handlowcy uczą się jak skutecznie rozmawiać z nowymi klientami oraz asystentami osób decyzyjnych. Kolejny ważny obszar poznawanych umiejętności to badanie potrzeb: jak pytać, aby nie przepytywać? Dlaczego dzwonię akurat do tego klienta?
Moduł kursu „Akademia sprzedaży i obsługi klienta” poświęcony prezentacjom biznesowym uczy, że warto mieć pomysł, opanowany przekaz oraz wiedzę w jakiej kolejności i formie przedstawiać prezentację.
Najbardziej wyczekiwanymi modułami kursu „Akademia sprzedaży i obsługi klienta” są negocjacje i obsługa reklamacji. To dwa czołowe tematy dla osób pracujących w sprzedaży z klientami. Oba moduły demonstrują ważną strategię „win-win” lub często „ok-ok”. Przedstawione narzędzia i techniki zakładają dbanie o relację i bycie skutecznym.
Ostatnie dwie części kursu „Akademia sprzedaży i obsługi klienta” omawiają działania posprzedażowe - up-selling i cross-selling - oraz windykację z ludzką twarzą. Efektem odbycia kursu są kompleksowe kompetencje potrzebne do odbycia skutecznego procesu sprzedażowego - od wyszukania klienta do trudnych rozmów dotyczących płatności.