Skills-ArenaKursy online
Akademia sprzedaży i obsługi klienta
Akademia sprzedaży i obsługi klienta

Akademia sprzedaży i obsługi klienta

Otrzymasz zestaw tematów szkoleniowych przeznaczonych dla zespołów sprzedaży i obsługi klienta. Dowiesz się jak kompleksowo zaopiekować się klientem w spójnym standardzie, od pierwszego kontaktu aż po windykację należności.

Czego nauczysz się podczas tego kursu online:

  • zadawanie pytań otwartych,
  • prezentowanie korzyści z oferty swojej firmy,
  • prowadzenie prezentacji PowerPoint w różnych tematach,
  • stosowanie technik negocjacji w duchu win-win,
  • umiejętność finalizowania rozmów,
  • dosprzedaż
  • rozmowy o zaległej płatności.

Ten kurs internetowy zawiera:

10h 20min video

Quizy i zadania sprawdzające

Pliki i zasoby do pobierania

Certyfikaty ukończenia

Dla kogo przeznaczony jest ten kurs online?

Sprzedawcy początkujący i ze średnim doświadczeniem; Działy serwisu i biura obsługi klienta, w których istnieje przestrzeń do negocjacji i do sprzedaży; Doradcy techniczni, którzy nadużywają technicznego języka przy sprzedaży oferty do klienta biznesowego (nie technicznego);

Opis kursu

Kurs „Akademia sprzedaży i obsługi klienta” przekazuje kompleksowy zestaw wiedzy i umiejętności niezbędnych do skutecznych działań w sprzedaży. Na wstępie, handlowiec uczy się najważniejszych zasad pozyskiwania nowych klientów i przygotowania do kontaktu. Pojęcia takie jak macierz BCG, marża oraz zysk to ważne aspekty tej części. Następnie, handlowcy uczą się jak skutecznie rozmawiać z nowymi klientami oraz asystentami osób decyzyjnych. Kolejny ważny obszar poznawanych umiejętności to badanie potrzeb: jak pytać, aby nie przepytywać? Dlaczego dzwonię akurat do tego klienta?

Moduł kursu „Akademia sprzedaży i obsługi klienta” poświęcony prezentacjom biznesowym uczy, że warto mieć pomysł, opanowany przekaz oraz wiedzę w jakiej kolejności i formie przedstawiać prezentację.

Najbardziej wyczekiwanymi modułami kursu „Akademia sprzedaży i obsługi klienta” są negocjacje i obsługa reklamacji. To dwa czołowe tematy dla osób pracujących w sprzedaży z klientami. Oba moduły demonstrują ważną strategię „win-win” lub często „ok-ok”. Przedstawione narzędzia i techniki zakładają dbanie o relację i bycie skutecznym.

Ostatnie dwie części kursu „Akademia sprzedaży i obsługi klienta” omawiają działania posprzedażowe - up-selling i cross-selling - oraz windykację z ludzką twarzą. Efektem odbycia kursu są kompleksowe kompetencje potrzebne do odbycia skutecznego procesu sprzedażowego - od wyszukania klienta do trudnych rozmów dotyczących płatności.

Zawartość kursu

Trenerzy w tym warsztacie

Artur Stefanowicz

Trener Skills-Arena, Praktyk

Waldemar Szymecki

Trener Skills-Arena, Trener, Negocjator, Interim Manager

Paweł Kwiatkowski

Trener Skills-Arena, Praktyk

Adrian Janik

Trener Skills-Arena, Psycholog, Trener biznesu, Przedsiębiorca

Kursy online o podobnej tematyce

Skontaktuj się z nami

Testuj kursy online za darmo! Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą, aby uzgodnić termin bezpłatnej prezentacji platformy szkoleniowej Skills-Arena.
Wybierz interesujący Cię temat