Obsługa Klienta i Reklamacje
Na tym szkoleniu poznasz sposoby i narzędzia podparte wiedzą psychologiczną, które pozwolą Ci szukać pozytywnych rozwiązań dla klienta i firmy. Dowiesz się, co zrobić, aby go nie stracić, a załatwić sprawę tak, aby firma do tego nie dokładała a klient nie czuł zawodu.Czego nauczysz się podczas tego kursu online:
- Opanowanie umiejętności asertywnej obsługi klienta z nastawieniem na umacnianie relacji i współpracy,
- Kontrola emocji w sytuacjach trudnych z klientem.
Ten kurs internetowy zawiera:
3h 49min video
Quizy i zadania sprawdzające
Pliki i zasoby do pobierania
Certyfikaty ukończenia
Dla kogo przeznaczony jest ten kurs online?
Działy sprzedaży. Biura obsługi Klienta. Działy serwisu - osoby i działy mające kontakt z dostawcami, partnerami biznesowymi.Opis kursu
Kurs „Obsługa klienta i reklamacje” zawiera bloki tematyczne, począwszy od badania potrzeb przez obsługę reklamacji, a na upsellingu i cross-sellingu kończąc. Jest to kompleksowy zestaw dla działów obsługi klienta oraz serwisu, których zadaniem jest nie tylko umiejętność sprawdzenia statusu sprawy i sytuacji, ale i oferowanie komplementarnych, uzupełniających elementów oferty. Wszystko w duchu ok-ok w relacjach z klientami.
Kurs „Obsługa klienta i reklamacje” omawia narzędzia w postaci algorytmów, jak i sprawdzone praktyki w wielu sytuacjach, w tym część z nich zainscenizowana w scenkach sytuacyjnych.