Skills-ArenaKursy online
Obsługa Klienta i Reklamacje
Obsługa Klienta i Reklamacje

Obsługa Klienta i Reklamacje

Na tym szkoleniu poznasz sposoby i narzędzia podparte wiedzą psychologiczną, które pozwolą Ci szukać pozytywnych rozwiązań dla klienta i firmy. Dowiesz się, co zrobić, aby go nie stracić, a załatwić sprawę tak, aby firma do tego nie dokładała a klient nie czuł zawodu.

Czego nauczysz się podczas tego kursu online:

  • Opanowanie umiejętności asertywnej obsługi klienta z nastawieniem na umacnianie relacji i współpracy,
  • Kontrola emocji w sytuacjach trudnych z klientem.

Ten kurs internetowy zawiera:

3h 49min video

Quizy i zadania sprawdzające

Pliki i zasoby do pobierania

Certyfikaty ukończenia

Dla kogo przeznaczony jest ten kurs online?

Działy sprzedaży. Biura obsługi Klienta. Działy serwisu - osoby i działy mające kontakt z dostawcami, partnerami biznesowymi.

Opis kursu

Kurs „Obsługa klienta i reklamacje” zawiera bloki tematyczne, począwszy od badania potrzeb przez obsługę reklamacji, a na upsellingu i cross-sellingu kończąc. Jest to kompleksowy zestaw dla działów obsługi klienta oraz serwisu, których zadaniem jest nie tylko umiejętność sprawdzenia statusu sprawy i sytuacji, ale i oferowanie komplementarnych, uzupełniających elementów oferty. Wszystko w duchu ok-ok w relacjach z klientami.

Kurs „Obsługa klienta i reklamacje” omawia narzędzia w postaci algorytmów, jak i sprawdzone praktyki w wielu sytuacjach, w tym część z nich zainscenizowana w scenkach sytuacyjnych.

Zawartość kursu

Trenerzy w tym warsztacie

Adrian Janik

Trener Skills-Arena, Psycholog, Trener biznesu, Przedsiębiorca

Skontaktuj się z nami

Testuj kursy online za darmo! Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą, aby uzgodnić termin bezpłatnej prezentacji platformy szkoleniowej Skills-Arena.
Wybierz interesujący Cię temat