Zawodowo zajmuje się marketingiem od 20 lat pracując zarówno po stronie Klienta, jak i agencji. Od ponad 15 lat skupia się na projektach digitalowych. Posiada doświadczenie w pracy z GPT 3.0 i 4.0, których używa do tworzenia treści, czy prowadzenia researchu strategicznego. Pracował z MidJourney tworząc grafikę.
Pracuje jako leader zespołów agencyjnych tworzących projekty digitalowe. W tym obszarze zajmuje się zarówno strategią, zarządzaniem projektami, jak i biznesowym kierowaniem zespołem agencyjnym. Maciej wykłada również na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa na specjalizacjach Komunikacja w biznesie, Marketing online oraz na studiach podyplomowych Digital marketing.
Specjalizuje się w zarządzaniu projektami digitalowymi oraz ich biznesowym i strategicznym planowaniu, a także w zaawansowanych badaniach behawioralno - neoromarketingowych dotyczących decyzji zakupowych internautów oraz efektywności funkcjonalnej i komunikacyjnej layoutu serwisów internetowych.