Stres - jak sobie z nim radzić

Stres - jak sobie z nim radzić

Podczas warsztatów uczestnicy poznają sposoby radzenia sobie ze stresem oraz zapobiegania jego negatywnym skutkom. Poznają i stosują metody pozwalające na osiąganie szczytowych możliwości oraz efektywnego funkcjonowania w sytuacji zmian, presji czy realizacji trudnych przedsięwzięć.

Magdalena Kaczmarek
Trenerzy: Magdalena Kaczmarek
Skala trudności:
dot
dot
dot
dot
dot

Czego nauczysz się podczas szkolenia:

  • Uświadomienie sobie własnego potencjału w zakresie radzenia sobie ze stresem i wyzwaniami oraz poznanie metod budowania odporności psychicznej

Wymagane doświadczenie

Brak

Dla kogo przeznaczony jest ten warsztat

Dla każdego.

Opis warsztatu

Warsztat "Stres - jak sobie z nim radzić" umożliwia dokonanie autodiagnozy własnej odporności psychicznej w czterech wymiarach według Modelu 4C. Uczestnicy poznają w jakich obszarach mogą, bądź powinni rozwijać swoją skuteczność oraz zastosują praktyczne metody i techniki podnoszące własną odporność psychiczną. Trener nauczy wykorzystywania sprawdzonych metod i narzędzi do efektywnego działania w sytuacjach stresogennych, zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Uczestnicy poznają też proste sposoby na opanowanie emocji. Efektem szkolenia będzie również Indywidualny Plan Działania do samodzielnego wprowadzenia w długofalowej pracy nad rozwojem odporności psychicznej.

Często kupowane razem

Programy adaptacji pracowników

Skala trudności:
dot
dot
dot
dot
dot

2 godz 8 min

;

Trenerzy w tym warsztacie

coach

Magdalena Kaczmarek

Psycholog, trener biznesu, ekspert HR

Jest trenerem biznesu, konsultantem HR, doradcą zawodowym. Od kilkunastu lat jest związana z wdrażaniem w organizacjach nowoczesnych rozwiązań HR i prowadzeniem szkoleń biznesowych. Głównym obszarem zainteresowań jest budowanie efektywności organizacyjnej poprzez rozwój kompetencji miękkich, menadżerskich i budowanie zaangażowania pracowników. Realizuje procesy rekrutacyjne na stanowsika menadżerskie i specjalistyczne w oparciu o badanie kluczowych kompetencji. Pracuje głównie z menadżerami i pracownikami zajmującymi się obsługą klienta. Aby szkolenia przynosiły oczekiwane efekty ważne jest właściwe określenie celów rozwojowych, a także współpraca trenera z liderami odpowiedzialnymi za wprowadzanie zmian.

Poznaj naszą ofertę

Testuj za darmo! Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą, aby uzgodnić termin bezpłatnej prezentacji platformy szkoleniowej Skills Arena.

Skontaktuj się z nami

Telefon kontaktowy: 

+48 737 321 551

Umów darmową prezentację

*Pole obowiązkowe