Rozwój Inteligencji Emocjonalnej

Rozwój Inteligencji Emocjonalnej

Celem warsztatów jest zwiększenie efektywności w przeprowadzaniu trudnych rozmów pracowniczych, jak i poznanie funkcji, pochodzenia, i rodzajów emocji. Uczestnicy poznają mechanizmy wpływające na wzrot natężenia emocjonalnego.

Jarosław Grabarczyk
Trenerzy: Jarosław Grabarczyk
Skala trudności:
dot
dot
dot
dot
dot

Czego nauczysz się podczas szkolenia:

  • Nabycie wiedzy z zakresu obszaru emocji oraz pracy z emocjami.
  • Dzięki poznanym technikom nauczymy się regulować emocje - szczególnie w trudnych sytuacjach oraz pod presją.

Wymagane doświadczenie

Brak.

Dla kogo przeznaczony jest ten warsztat

Warsztat skierowany do Menadżerów, Kierowników, Koordynatorów posiadających swoje zespoły, jak również Szefów kilkuosobowych firm. Wydarzenie dla każdego, kto chce się rozwijać.

Opis warsztatu

Obecne czasy przynoszą nam bardzo dużą ilość sytuacji (w życiu osobistym, zawodowym), które generują/mogą generować emocje, które są dla nas trudne w przeżywaniu. (np.: strach, gniew, smutek). Z jednej strony emocji nie możemy ignorować, ponieważ pojawiają się niezależnie od naszej woli. Z drugiej strony poddając się im bezwiednie, okazuje się , że generujemy trudności dla siebie, ludzi z którymi żyjemy, pracujemy. Warsztaty pozwolą pokazać jak zwiększać wiedzę i świadomość w obszarze emocji oraz poznać techniki i narzędzia smoregulacji, regulowania emocji u innych.

Często kupowane razem

Stres

Skala trudności:
dot
dot
dot
dot
dot

2 godz 2 min

;

Trenerzy w tym warsztacie

coach

Jarosław Grabarczyk

Psycholog, coach ICC, trener biznesu

Konstruuje i wspiera działania rozwojowe ludzi, którzy w różnych obszarach tworzą firmy i organizacje biznesowe. Prowadzi warsztaty w oparciu o sprawdzoną wiedzę z zakresu psychologii. W pracy korzysta ze swoich doświadczeń, jako praktyk biznesu, dzieląc się swoimi doświadczeniami menedżerskimi. Praca z ludźmi jest jego pasują, Od 5 lat prowadzi również terapię par oraz pracuje z osobami uzależnionymi. Pracuje głównie z menadżerami, oraz zespołami menedżerskimi, osobami zajmującymi się obsługą klientów. Prowadzi warsztaty w oparciu o sprawdzoną wiedzę z obszaru psychologii. Na warsztatach pracuje w oparciu o realne sytuacje i potrzeby Uczestników. Lubi łączyć pracę w oparciu o procesy grupowe z jednoczesnym wykorzystaniem narzędzi z obszaru moderacji. Pracuje indywidualnie w procesach coachingowych.

Poznaj naszą ofertę

Testuj za darmo! Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą, aby uzgodnić termin bezpłatnej prezentacji platformy szkoleniowej Skills Arena.

Skontaktuj się z nami

Telefon kontaktowy: 

+48 737 321 551

Umów darmową prezentację

*Pole obowiązkowe