Podczas warsztatów zostaną poruszone problemy związane z motywacją. Czy da się zmotywować podwładnego? Rozwiniesz umiejętność prowadzenia interwencji w roli przełożonego w sytuacjach związanych z motywacją i motywowaniem.
Trenerzy: Waldemar Szymecki +2
Skala trudności:
dot
dot
dot
dot
dot
Czego nauczysz się podczas szkolenia:
Poznanie kluczowych potrzeb pracowników, poznanie modelu Stanowisko-Kontekst-Interesy
Umiejętność oceny motywacji w zespole oraz dopasowanie interwencji do osoby
Umiejętność prowadzenia rozmów o motywacji pracownika, rozmowa z maruderem
Wymagane doświadczenie
Minimum półroczne doświadczenie na stanowisku kierowania zespołem.
Dla kogo przeznaczony jest ten kurs
Początkujący oraz doświadczeni liderzy, szefowie zespołów - od lidera do dyrektora.
Opis kursu
Dzięki warsztatom "Motywacja i motywowanie" poznamy kluczowe potrzeby pracowników, aby łatwiej stwarzać im warunki do ich zaspokajania oraz kluczowe mechanizmy komunikacji budującej współpracę. Poruszone zostaną problemy, pojawiające się w przypadku zaobserwowania spadku motywacji u podwładnego. Podczas zajęć prowadzone są treningi w grupie, jak i dyskusje na forum, w celu zebrania listy dobrych praktyk.
Konstruuje i wspiera działania rozwojowe ludzi, którzy w różnych obszarach tworzą firmy i organizacje biznesowe. Prowadzi warsztaty w oparciu o sprawdzoną wiedzę z zakresu psychologii. W pracy korzysta ze swoich doświadczeń, jako praktyk biznesu, dzieląc się swoimi doświadczeniami menedżerskimi. Praca z ludźmi jest jego pasują, Od 5 lat prowadzi również terapię par oraz pracuje z osobami uzależnionymi. Pracuje głównie z menadżerami, oraz zespołami menedżerskimi, osobami zajmującymi się obsługą klientów. Prowadzi warsztaty w oparciu o sprawdzoną wiedzę z obszaru psychologii. Na warsztatach pracuje w oparciu o realne sytuacje i potrzeby Uczestników. Lubi łączyć pracę w oparciu o procesy grupowe z jednoczesnym wykorzystaniem narzędzi z obszaru moderacji. Pracuje indywidualnie w procesach coachingowych.
Waldemar Szymecki
Trener, negocjator, interim manager
Jest handlowcem i menedżerem z 20-letnim doświadczeniem w korporacyjnych standardach pracy. Jako certyfikowany trener biznesu od 12 lat realizuje projekty szkoleniowo-doradcze, wykorzystując autorskie metody i narzędzia rozwoju umiejętności zarządczych i handlowych. Jako aktywny negocjator oraz interim menedżer, wspiera przedsiębiorców w procesach negocjacyjnych zarówno w działaniach sprzedaży jak i zakupów. Pracuje głównie z menedżerami zespołów handlowych oraz sprzedawcami. Podczas prowadzonych warsztatów najważniejsze jest dla niego, aby uczestnicy poprzez realizację angażujących ćwiczeń mogli jak najlepiej przełożyć nabyte umiejętności na efekty biznesowe. Pracuje jako trener z grupami szkoleniowymi oraz jako coach w formule 1x1.
Adrian Janik
Psycholog, trener biznesu, przedsiębiorca
Jest trenerem biznesu, psychologiem, konsultantem i terapeutą organizacji. W ciągu ostatnich 12 lat zrealizował kilka tysięcy godzin warsztatowych dla menadżerów i zespołów. Zajmuje się też wsparciem indywidualnym w formie sesji coachingowych i konsultacyjnych. W pracy szkoleniowej stosuje podejście praktyczne, oparte o coaching narzędziowy i symulacje. Pracuje głównie z menadżerami i liderami wszystkich szczebli organizacji w firmach produkcyjnych, logistycznych, instytucjach finansowych i branży e-commerce. Samoorganizującym się zespołom pracującym w oparciu o metodologie zwinne (SCRUM), pomaga osiągać wysoką efektywność. Z działaniami wsparcia i customer service pomaga wypracowywać efektywne narzedzia i standardy obsługi klienta.
Poznaj naszą ofertę
Testuj za darmo! Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą, aby uzgodnić termin bezpłatnej prezentacji platformy szkoleniowej Skills Arena.
Jesteśmy twórcami nowoczesnej platformy blended learningowej, stanowiącej odpowiedź na zmieniające się potrzeby szkoleniowe biznesu. Wykorzystujemy narzędzia do nauki online, jednocześnie zapewniając użytkownikowi kontakt z trenerem. Kształcimy pracowników różnych szczebli, oferując wszechstronny program szkoleniowy.