Digital w marketingu

Digital w marketingu

Poznasz niezbędną wiedzę do prowadzenia projektów typu Digital w organizacji. Dowiesz się, jak skutecznie i na czas wdrażać projekty typu Digital lub realizować je z zewnętrznymi agencjami marketingowymi.

Maciek Raczak
Trenerzy: Maciek Raczak
Skala trudności:
dot
dot
dot
dot
dot

Czego nauczysz się podczas szkolenia:

  • Przygotowanie poprawnego briefu.
  • Analiza oferty agencji marketingowej.
  • Planowanie kampanii.

Dla kogo przeznaczony jest ten kurs

Marketing specialist. Project manager. Kierownik działu marketingu oraz zespoły współpracujące z agencjami marketingowymi.

Opis kursu

Kurs „Digital w marketingu” przybliży Wam podstawową wiedzę z zakresu projektów digitalowych, a także pomoże skupić się na ich aspektach biznesowych. Wyodrębnia on również obszary w projektach typu Digital, które są często pomijane w procesie zaznajamiania się z realizacją działań, a mają istotne znaczenie dla ich jakości oraz skuteczności ich przeprowadzenia. Podczas kursu „Digital w marketingu” analizujemy i skupiamy się głównie na realizacjach kampanii reklamowych, wyborze partnerów oraz realizacjach opartych na procesie produkcji - takich, jak aplikacje, czy serwisy internetowe.

Zawartość kursu

PreQuiz

Intro

Rodzaje projektów digitalowych, podstawowe różnice i podobieństwa. Cz.I

Rodzaje projektów digitalowych, podstawowe różnice i podobieństwa. Cz.II

Zasady współpracy i dobór partnerów Cz.I

Zasady współpracy i dobór partnerów Cz.II

Rozwój projektów digitalowych

Kampania digitalowa 'deep dive'. Cz.I

Kampania digitalowa 'deep dive'. Cz.II

Zakończenie

PostQuiz

Często kupowane razem

Akademia Sprzedaży i Obsługi Klienta

Skala trudności:
dot
dot
dot
dot
dot

10 godz 20 min

Akademia Excel Podstawowy

Skala trudności:
dot
dot
dot
dot
dot

5 godz

Akademia Excel Zaawansowany

Skala trudności:
dot
dot
dot
dot
dot

5 godz 33 min

;

Trenerzy w tym kursie

coach

Maciej Raczak

Przedsiębiorca, trener i wykładowca

Od blisko 20 lat związany zawodowo z projektami Marketingowymi i reklamowymi w różnych obszarach. Od kilkunastu lat związany z digital Marketingiem. Prowadzi zajęcia na Wydziela Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UWAm w ramach specjalizacji Marketing Online. Od prawie roku jest R&D Head w AF.agency i prowadzi labolatorium neuroMarketingowe, które pracuje nad zwiększeniem konwersji klientów agencji. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami digitalowymi oraz ich biznesowym i strategicznym planowaniu, a także w zaawansowanych badaniach behawioralno- neoroMarketingowych dotyczących decyzji zakupowych internautów oraz efektywności funkcjonalnej i komunikacyjnej layoutu serwisów internetowych.

Digital w marketinguUmów demo

Testuj za darmo! Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą, aby uzgodnić termin bezpłatnej prezentacji platformy szkoleniowej Skills Arena.

Poznaj naszą ofertę

Testuj za darmo! Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą, aby uzgodnić termin bezpłatnej prezentacji platformy szkoleniowej Skills Arena.

Skontaktuj się z nami

Telefon kontaktowy: 

+48 737 321 551

Umów darmową prezentację

*Pole obowiązkowe

FAQ

Najczęściej zadawane pytania
Użytkownikami platformy mogą być pracownicy na każdym szczeblu organizacji: od specjalistów, przez kadrę managerską, po zespół zarządzający przedsiębiorstwem. Naszą działalność opieramy na współpracy B2B, a umowę o korzystanie z platformy podpisujemy z firmami i samorządami. Jeśli jako pracownik jesteś zainteresowany naszymi szkoleniami, zgłoś się do odpowiednich osób w swojej organizacji, którym chętnie zaprezentujemy ofertę.
Punktem wyjścia do powstania platformy były doświadczenia biznesowe oraz praktyki trenerskie naszego zespołu. Pozwoliło nam to stworzyć wszechstronny program szkoleniowy, który doskonali kompetencje na obszarach kluczowych dla rozwoju przedsiębiorstwa. Przygotowaliśmy zarówno kursy kształtujące umiejętności miękkie (np. Akademia Szefa, Akademia Sprzedaży i Obsługi Klienta), jak i szkolenia specjalistyczne (Rekrutacja, Employer Branding, Wystąpienia Publiczne, Negocjacje, Digital w Marketingu, BHP Praktyczne, Lean Management czy Akademia Excel).
W Polsce jesteśmy jednymi z pionierów blended learningu, który łączy tradycyjne metody szkoleniowe z nowoczesnymi narzędziami do nauki zdalnej. Sięgając po nowoczesne technologie, dbając o wysoką jakość materiałów edukacyjnych oraz dostosowując program nauczania do obecnych potrzeb biznesu, wyznaczamy nowe standardy w branży szkoleniowej. Nasze kursy to pozytywne doświadczenie dla użytkowników i wysoka efektywność biznesowa dla firmy.
Ceny dostępu do platformy ustalane są indywidualnie z klientem. Koszt zależy od konkretnych potrzeb szkoleniowych firmy, liczby uczestników i tematu kursu. Skontaktuj się z naszym przedstawicielem poprzez formularz w celu otrzymania dopasowanej oferty.
Oczywiście! Skontaktuj się z naszym przedstawicielem telefonicznie, mailowo lub poprzez formularz i opowiedz mu o swoich potrzebach biznesowych. Znajdziemy dla Ciebie skuteczne narzędzie edukacyjne i umówimy się na prezentację możliwości naszej platformy. Spotkanie dostępne jest w formie online lub na żywo.
Najczęściej są to opcje dostępu na 3, 6 lub 12 miesięcy. Okres możliwości korzystania z platformy dostosowany jest do objętości i zakresu tematycznego danego kursu, tak aby użytkownik mógł spokojnie zrealizować cały program szkoleniowy.
Jeśli Twój pracownik lub zespół nie dokończy kursu w planowanym czasie, to istnieje możliwość wydłużenia okresu dostępu do platformy po wcześniejszych ustaleniach z opiekunem klienta.