Akademia Sprzedaży i Obsługi Klienta

Akademia Sprzedaży i Obsługi Klienta

Otrzymasz zestaw tematów szkoleniowych przeznaczonych dla zespołów sprzedaży i obsługi klienta. Dowiesz się jak kompleksowo zaopiekować się klientem w spójnym standardzie, od pierwszego kontaktu aż po windykację należności.

Artur StefanowiczPaweł KwiatkowskiMirosław TarasiewiczAdrian JanikWaldemar Szymecki
Trenerzy: Waldemar Szymecki +4
Skala trudności:
dot
dot
dot
dot
dot

Czego nauczysz się podczas szkolenia:

  • zadawanie pytań otwartych,
  • prezentowanie korzyści z oferty swojej firmy,
  • prowadzenie prezentacji PowerPoint w różnych tematach,
  • stosowanie technik negocjacji w duchu win-win,
  • umiejętność finalizowania rozmów,
  • dosprzedaż
  • rozmowy o zaległej płatności.

Dla kogo przeznaczony jest ten kurs

Sprzedawcy początkujący i ze średnim doświadczeniem; Działy serwisu i biura obsługi klienta, w których istnieje przestrzeń do negocjacji i do sprzedaży; Doradcy techniczni, którzy nadużywają technicznego języka przy sprzedaży oferty do klienta biznesowego (nie technicznego);

Opis kursu

Kurs „Akademia sprzedaży i obsługi klienta” przekazuje kompleksowy zestaw wiedzy i umiejętności niezbędnych do skutecznych działań w sprzedaży. Na wstępie, handlowiec uczy się najważniejszych zasad pozyskiwania nowych klientów i przygotowania do kontaktu. Pojęcia takie jak macierz BCG, marża oraz zysk to ważne aspekty tej części. Następnie, handlowcy uczą się jak skutecznie rozmawiać z nowymi klientami oraz asystentami osób decyzyjnych. Kolejny ważny obszar poznawanych umiejętności to badanie potrzeb: jak pytać, aby nie przepytywać? Dlaczego dzwonię akurat do tego klienta?

Moduł kursu „Akademia sprzedaży i obsługi klienta” poświęcony prezentacjom biznesowym uczy, że warto mieć pomysł, opanowany przekaz oraz wiedzę w jakiej kolejności i formie przedstawiać prezentację.

Najbardziej wyczekiwanymi modułami kursu „Akademia sprzedaży i obsługi klienta” są negocjacje i obsługa reklamacji. To dwa czołowe tematy dla osób pracujących w sprzedaży z klientami. Oba moduły demonstrują ważną strategię „win-win” lub często „ok-ok”. Przedstawione narzędzia i techniki zakładają dbanie o relację i bycie skutecznym.

Ostatnie dwie części kursu „Akademia sprzedaży i obsługi klienta” omawiają działania posprzedażowe - up-selling i cross-selling - oraz windykację z ludzką twarzą. Efektem odbycia kursu są kompleksowe kompetencje potrzebne do odbycia skutecznego procesu sprzedażowego - od wyszukania klienta do trudnych rozmów dotyczących płatności.

Zawartość kursu

PreQuiz

Intro

Sprzedaż transakcyjna a relacyjna

Analiza SWOT

Reprezentant Firmy

Jak liczyć w sprzedaży?

Marża, a narzut

Segmentacja Klientów

Czego ja właściwie oczekuję od Klienta?

Czy ja wiem wszystko o moim Kliencie ?

Zakończenie

PostQuiz

PreQuiz

Intro

Gdzie szukać informacji o Kliencie?

Media społecznościowe w biznesie

Budowanie struktury rozmowy

Jak dobrze zacząć?

O czym nie można zapomnieć?

Kontakt przez pośrednika

Czy asystentka może ci pomóc?

Zakończenie

PostQuiz

PreQuiz

Intro

Czym są potrzeby

dlaczego warto badać potrzeby

Jak to zrobić? - Narzędzia

Narzędzie w praktyce

Zakończenie

PostQuiz

PreQuiz

Intro

specyfika prezentacji biznesowych

Ogólne zasady przygotowania slajdów

Wykorzystanie wykresów

Wystąpienia inspiracyjne

Występienia informacyjne

Korelacja tekstu, slajdów i narracji

Praktyka prezentowania

Aplikacje do tworzenia slajdów

Zakończenie

PostQuiz

PreQuiz

Intro - O czym będzie moduł

style relacji w sytuacji reklamacji

Projekcja, czyli jak nie dolewać oliwy do ognia

SKI,czyli o co naprawdę chodzi Klientowi

Rozładowywanie emocji

Przyjęcie reklamacji

Odmowa z wyjściem do współpracy

Kilka wskazówek na koniec

Zakończenie

PostQuiz

PreQuiz

Intro

RÓŻNICE POMIĘDZY SPRZEDAŻĄ I NEGOCJACJAMI

NAJPIERW SPRZEDAJ PÓŹNIEJ NEGOCJUJ

ZACHOWANIA I UMIEJĘTNOŚCI SKUTECZNEGO NEGOCJATORA

STYLE NEGOCJACYJNE

POZYCJE NEGOCJACYJNE

ZMIENNE NEGOCJACYJNE

4 ETAPY NEGOCJACJI

PRZYGOTOWANIE SIĘ DO NEGOCJACJI

TECHNIKI NEGOCJACYJNE CZ.1

TECHNIKI NEGOCJACYJNE CZ.2

ANALIZA TWARDYCH PARAMETRÓW NEGOCJACYJNYCH

Zakończenie

PostQuiz

PreQuiz

Intro

Sprzedaż w kolejnym kroku

Up-selling

Jak doprowadzić do kolejnej sprzedaży?

Jeśli dziś piątek to co to oznacza?

Zakończenie

PostQuiz

PreQuiz

Intro

Windykacja z dbaniem o relacje

Jak zmniejszyć ryzyko powstawania przeterminowanych należności

Dlaczego Klienci nie płacą?

Gry psychologiczne Klientów

Rozmowa telefoniczna z Klientem

Gradacja rekacji Handlowca

Kontakt z Klientem przez sms i mail

Procedura windykacyjna

Zakończenie

PostQuiz

Często kupowane razem

Wystąpienia publiczne

Skala trudności:
dot
dot
dot
dot
dot

2 godz 55 min

;

Trenerzy w tym kursie

coach

Mirosław Tarasiewicz

Menedżer, trener, coach

Jest menedżerem z ponad 20-letnim doświadczeniem w kierowaniu organizacjami biznesowymi o różnej skali działania, jest praktykiem w zarządzaniu. Trener biznesu i coach, absolwent Szkoły Trenerów Biznesu i Szkoły Coachingu Moderator, posiada certyfikacje międzynarodowe w zakresie szkoleń in-person i online. Jest doktorem ekonomii w dyscyplinie nauk o zarządzaniu. Pracuje z menedżerami wyższego szczebla i zarządami firm. W swoich programach łączy techniki coachingowe, mentoringowe i szkoleniowe w celu uzyskania optymalnych rezultatów.

coach

Artur Stefanowicz

Przedsiębiorca, trener biznesu

Jest szkoleniowcem, wdrożeniowcem, konsultantem i coachem. Wiedzę czerpie z własnych doświadczeń i wieloletniej kariery biznesowej, a także obecnie prowadzonej działalności gospodarczej. Jest z wykształcenia ekonomistą, z zamiłowania Marketingowcem, a z pasji trenerem. Pracuje głównie z handlowcami i menedżerami. Stawia mocno na holistyczny rozwój i wierzy ogromnie w ludzki potencjał. Zawsze ważne jest dla niego zdanie uczestnika szkolenia i zaspokojenie jego potrzeb. Mając szerokie doświadczenie i wiedzę, jest w stanie płynnie przejść z tematu sprzedaży do budowania misji lub formułowania zadań w systemach CRM. Wysoce ceni sobie pracę indywidualną, stąd tak dużo uwagi przykłada do rozwoju osobistego.

coach

Waldemar Szymecki

Trener, negocjator, interim manager

Jest handlowcem i menedżerem z 20-letnim doświadczeniem w korporacyjnych standardach pracy. Jako certyfikowany trener biznesu od 12 lat realizuje projekty szkoleniowo-doradcze, wykorzystując autorskie metody i narzędzia rozwoju umiejętności zarządczych i handlowych. Jako aktywny negocjator oraz interim menedżer, wspiera przedsiębiorców w procesach negocjacyjnych zarówno w działaniach sprzedaży jak i zakupów. Pracuje głównie z menedżerami zespołów handlowych oraz sprzedawcami. Podczas prowadzonych warsztatów najważniejsze jest dla niego, aby uczestnicy poprzez realizację angażujących ćwiczeń mogli jak najlepiej przełożyć nabyte umiejętności na efekty biznesowe. Pracuje jako trener z grupami szkoleniowymi oraz jako coach w formule 1x1.

coach

Paweł Kwiatkowski

Trener biznesu, przedsiębiorca

Jest trenerem, konsultantem, wdrożeniowcem procesów sprzedażowych, specjalistą ds. działań Marketingowych dla branży e-commerce. Wdraża i udoskonala procesy sprzedaży. Bada kompetencje sprzedażowe i menedżerskie w sesjach AC i DC. Wdraża rozwiązania pozwalające pozyskać leady z dzialań marketignowych.

coach

Adrian Janik

Psycholog, trener biznesu, przedsiębiorca

Jest trenerem biznesu, psychologiem, konsultantem i terapeutą organizacji. W ciągu ostatnich 12 lat zrealizował kilka tysięcy godzin warsztatowych dla menadżerów i zespołów. Zajmuje się też wsparciem indywidualnym w formie sesji coachingowych i konsultacyjnych. W pracy szkoleniowej stosuje podejście praktyczne, oparte o coaching narzędziowy i symulacje. Pracuje głównie z menadżerami i liderami wszystkich szczebli organizacji w firmach produkcyjnych, logistycznych, instytucjach finansowych i branży e-commerce. Samoorganizującym się zespołom pracującym w oparciu o metodologie zwinne (SCRUM), pomaga osiągać wysoką efektywność. Z działaniami wsparcia i customer service pomaga wypracowywać efektywne narzedzia i standardy obsługi klienta.

Akademia Sprzedaży i Obsługi KlientaUmów demo

Testuj za darmo! Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą, aby uzgodnić termin bezpłatnej prezentacji platformy szkoleniowej Skills Arena.

Poznaj naszą ofertę

Testuj za darmo! Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą, aby uzgodnić termin bezpłatnej prezentacji platformy szkoleniowej Skills Arena.

Skontaktuj się z nami

Telefon kontaktowy: 

+48 737 321 551

Umów darmową prezentację

*Pole obowiązkowe

FAQ

Najczęściej zadawane pytania
Użytkownikami platformy mogą być pracownicy na każdym szczeblu organizacji: od specjalistów, przez kadrę managerską, po zespół zarządzający przedsiębiorstwem. Naszą działalność opieramy na współpracy B2B, a umowę o korzystanie z platformy podpisujemy z firmami i samorządami. Jeśli jako pracownik jesteś zainteresowany naszymi szkoleniami, zgłoś się do odpowiednich osób w swojej organizacji, którym chętnie zaprezentujemy ofertę.
Punktem wyjścia do powstania platformy były doświadczenia biznesowe oraz praktyki trenerskie naszego zespołu. Pozwoliło nam to stworzyć wszechstronny program szkoleniowy, który doskonali kompetencje na obszarach kluczowych dla rozwoju przedsiębiorstwa. Przygotowaliśmy zarówno kursy kształtujące umiejętności miękkie (np. Akademia Szefa, Akademia Sprzedaży i Obsługi Klienta), jak i szkolenia specjalistyczne (Rekrutacja, Employer Branding, Wystąpienia Publiczne, Negocjacje, Digital w Marketingu, BHP Praktyczne, Lean Management czy Akademia Excel).
W Polsce jesteśmy jednymi z pionierów blended learningu, który łączy tradycyjne metody szkoleniowe z nowoczesnymi narzędziami do nauki zdalnej. Sięgając po nowoczesne technologie, dbając o wysoką jakość materiałów edukacyjnych oraz dostosowując program nauczania do obecnych potrzeb biznesu, wyznaczamy nowe standardy w branży szkoleniowej. Nasze kursy to pozytywne doświadczenie dla użytkowników i wysoka efektywność biznesowa dla firmy.
Ceny dostępu do platformy ustalane są indywidualnie z klientem. Koszt zależy od konkretnych potrzeb szkoleniowych firmy, liczby uczestników i tematu kursu. Skontaktuj się z naszym przedstawicielem poprzez formularz w celu otrzymania dopasowanej oferty.
Oczywiście! Skontaktuj się z naszym przedstawicielem telefonicznie, mailowo lub poprzez formularz i opowiedz mu o swoich potrzebach biznesowych. Znajdziemy dla Ciebie skuteczne narzędzie edukacyjne i umówimy się na prezentację możliwości naszej platformy. Spotkanie dostępne jest w formie online lub na żywo.
Najczęściej są to opcje dostępu na 3, 6 lub 12 miesięcy. Okres możliwości korzystania z platformy dostosowany jest do objętości i zakresu tematycznego danego kursu, tak aby użytkownik mógł spokojnie zrealizować cały program szkoleniowy.
Jeśli Twój pracownik lub zespół nie dokończy kursu w planowanym czasie, to istnieje możliwość wydłużenia okresu dostępu do platformy po wcześniejszych ustaleniach z opiekunem klienta.