Akademia Sprzedaży i Obsługi Klienta
Otrzymasz zestaw tematów szkoleniowych przeznaczonych dla zespołów sprzedaży i obsługi klienta. Dowiesz się jak kompleksowo zaopiekować się klientem w spójnym standardzie, od pierwszego kontaktu aż po windykację należności.





Czego nauczysz się podczas szkolenia:
- zadawanie pytań otwartych,
- prezentowanie korzyści z oferty swojej firmy,
- prowadzenie prezentacji PowerPoint w różnych tematach,
- stosowanie technik negocjacji w duchu win-win,
- umiejętność finalizowania rozmów,
- dosprzedaż
- rozmowy o zaległej płatności.
Ten kurs zawiera:
10 godz 20 min video
Quizy i zadania sprawdzające
Pliki i zasoby do pobrania
Certyfikaty ukończenia
Dla kogo przeznaczony jest ten kurs
Sprzedawcy początkujący i ze średnim doświadczeniem; Działy serwisu i biura obsługi klienta, w których istnieje przestrzeń do negocjacji i do sprzedaży; Doradcy techniczni, którzy nadużywają technicznego języka przy sprzedaży oferty do klienta biznesowego (nie technicznego);
Opis kursu
Kurs „Akademia sprzedaży i obsługi klienta” przekazuje kompleksowy zestaw wiedzy i umiejętności niezbędnych do skutecznych działań w sprzedaży. Na wstępie, handlowiec uczy się najważniejszych zasad pozyskiwania nowych klientów i przygotowania do kontaktu. Pojęcia takie jak macierz BCG, marża oraz zysk to ważne aspekty tej części. Następnie, handlowcy uczą się jak skutecznie rozmawiać z nowymi klientami oraz asystentami osób decyzyjnych. Kolejny ważny obszar poznawanych umiejętności to badanie potrzeb: jak pytać, aby nie przepytywać? Dlaczego dzwonię akurat do tego klienta?
Moduł kursu „Akademia sprzedaży i obsługi klienta” poświęcony prezentacjom biznesowym uczy, że warto mieć pomysł, opanowany przekaz oraz wiedzę w jakiej kolejności i formie przedstawiać prezentację.
Najbardziej wyczekiwanymi modułami kursu „Akademia sprzedaży i obsługi klienta” są negocjacje i obsługa reklamacji. To dwa czołowe tematy dla osób pracujących w sprzedaży z klientami. Oba moduły demonstrują ważną strategię „win-win” lub często „ok-ok”. Przedstawione narzędzia i techniki zakładają dbanie o relację i bycie skutecznym.
Ostatnie dwie części kursu „Akademia sprzedaży i obsługi klienta” omawiają działania posprzedażowe - up-selling i cross-selling - oraz windykację z ludzką twarzą. Efektem odbycia kursu są kompleksowe kompetencje potrzebne do odbycia skutecznego procesu sprzedażowego - od wyszukania klienta do trudnych rozmów dotyczących płatności.
Zawartość kursu
PreQuiz
Intro
Sprzedaż transakcyjna a relacyjna
Analiza SWOT
Reprezentant Firmy
Jak liczyć w sprzedaży?
Marża, a narzut
Segmentacja Klientów
Czego ja właściwie oczekuję od Klienta?
Czy ja wiem wszystko o moim Kliencie ?
Zakończenie
PostQuiz
PreQuiz
Intro
Gdzie szukać informacji o Kliencie?
Media społecznościowe w biznesie
Budowanie struktury rozmowy
Jak dobrze zacząć?
O czym nie można zapomnieć?
Kontakt przez pośrednika
Czy asystentka może ci pomóc?
Zakończenie
PostQuiz
PreQuiz
Intro
Czym są potrzeby
dlaczego warto badać potrzeby
Jak to zrobić? - Narzędzia
Narzędzie w praktyce
Zakończenie
PostQuiz
PreQuiz
Intro
specyfika prezentacji biznesowych
Ogólne zasady przygotowania slajdów
Wykorzystanie wykresów
Wystąpienia inspiracyjne
Występienia informacyjne
Korelacja tekstu, slajdów i narracji
Praktyka prezentowania
Aplikacje do tworzenia slajdów
Zakończenie
PostQuiz
PreQuiz
Intro - O czym będzie moduł
style relacji w sytuacji reklamacji
Projekcja, czyli jak nie dolewać oliwy do ognia
SKI,czyli o co naprawdę chodzi Klientowi
Rozładowywanie emocji
Przyjęcie reklamacji
Odmowa z wyjściem do współpracy
Kilka wskazówek na koniec
Zakończenie
PostQuiz
PreQuiz
Intro
RÓŻNICE POMIĘDZY SPRZEDAŻĄ I NEGOCJACJAMI
NAJPIERW SPRZEDAJ PÓŹNIEJ NEGOCJUJ
ZACHOWANIA I UMIEJĘTNOŚCI SKUTECZNEGO NEGOCJATORA
STYLE NEGOCJACYJNE
POZYCJE NEGOCJACYJNE
ZMIENNE NEGOCJACYJNE
4 ETAPY NEGOCJACJI
PRZYGOTOWANIE SIĘ DO NEGOCJACJI
TECHNIKI NEGOCJACYJNE CZ.1
TECHNIKI NEGOCJACYJNE CZ.2
ANALIZA TWARDYCH PARAMETRÓW NEGOCJACYJNYCH
Zakończenie
PostQuiz
PreQuiz
Intro
Sprzedaż w kolejnym kroku
Up-selling
Jak doprowadzić do kolejnej sprzedaży?
Jeśli dziś piątek to co to oznacza?
Zakończenie
PostQuiz
PreQuiz
Intro
Windykacja z dbaniem o relacje
Jak zmniejszyć ryzyko powstawania przeterminowanych należności
Dlaczego Klienci nie płacą?
Gry psychologiczne Klientów
Rozmowa telefoniczna z Klientem
Gradacja rekacji Handlowca
Kontakt z Klientem przez sms i mail
Procedura windykacyjna
Zakończenie
PostQuiz
Często kupowane razem
Wystąpienia publiczne
2 godz 55 min
Trenerzy w tym kursie

Testuj za darmo! Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą, aby uzgodnić termin bezpłatnej prezentacji platformy szkoleniowej Skills Arena.
Poznaj naszą ofertę
Testuj za darmo! Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą, aby uzgodnić termin bezpłatnej prezentacji platformy szkoleniowej Skills Arena.