Negocjacje i finalizacja

Negocjacje i finalizacja

Poznasz kluczowe narzędzia i techniki skutecznego negocjatora w duchu win-win. Dowiesz się, jak przygotować się na płaszczyźnie merytorycznej i psychologicznej do wielu sytuacji z klientem oraz jak budować długofalowe relacje w modelu partnerskim.

Waldemar Szymecki
Trenerzy: Waldemar Szymecki
Skala trudności:
dot
dot
dot
dot
dot

Czego nauczysz się podczas szkolenia:

  • umiejętności prowadzenia rozmów negocjacyjnych w formule win-win,
  • uświadomienie sobie ważności etapu przygotowania się,
  • stosowania wybranych technik negocjacyjnych

Dla kogo przeznaczony jest ten kurs

handlowcy, działy obsługi klienta, działy zakupów, wszyscy w roli menadżerów

Opis kursu

W ramach kursu „Negocjacje i finalizacja”, oprócz dawki praktycznej wiedzy, zobaczysz w zaimprowizowanych scenkach przykłady najczęściej popełnianych błędów negocjacyjnych, jak i dobre praktyki, które możesz wykorzystać w kontakcie ze swoimi Klientami. Brak przygotowania się do negocjacji to najkrótsza droga do porażki, dlatego na ten etap procesu kładziemy największy nacisk i to w dwóch płaszczyznach: merytorycznej, gdzie ważne są twarde parametry, liczby i matematyka handlowa, ale także na płaszczyźnie psychologicznej, gdzie umiejętność panowania nad emocjami własnymi i wpływania na emocje drugiej strony jest bezcenna.

Kurs „Negocjacje i finalizacja” pokaże Ci, że w świecie B2B, gdzie budowanie długofalowych relacji jest kluczem do sukcesu, bardzo ważne staje się podejście Stevena Coveya, który słowami „Każdy wygrywa, albo nici z interesu”, wyjaśnia i wprowadza nas w tajniki strategii, która może dostarczyć satysfakcji obydwu stronom. Jak to realizować w praktyce dowiesz się w części dotyczącej stylów negocjacyjnych. Mottem kursu „Negocjacje i finalizacja” są słowa Abrahama Lincolna: „Jeśli miałbym osiem godzin, aby ściąć drzewo, poświęciłbym sześć z nich na ostrzenie piły”. Mowa tu o etapie przygotowania i planowania swoich działań negocjacyjnych.

Zawartość kursu

PreQuiz

Intro

RÓŻNICE POMIĘDZY SPRZEDAŻĄ I NEGOCJACJAMI

NAJPIERW SPRZEDAJ PÓŹNIEJ NEGOCJUJ

ZACHOWANIA I UMIEJĘTNOŚCI SKUTECZNEGO NEGOCJATORA

STYLE NEGOCJACYJNE

POZYCJE NEGOCJACYJNE

ZMIENNE NEGOCJACYJNE

4 ETAPY NEGOCJACJI

PRZYGOTOWANIE SIĘ DO NEGOCJACJI

TECHNIKI NEGOCJACYJNE CZ.1

TECHNIKI NEGOCJACYJNE CZ.2

ANALIZA TWARDYCH PARAMETRÓW NEGOCJACYJNYCH

Zakończenie

PostQuiz

Często kupowane razem

Akademia Excel Podstawowy

Skala trudności:
dot
dot
dot
dot
dot

5 godz

Akademia Excel Zaawansowany

Skala trudności:
dot
dot
dot
dot
dot

5 godz 33 min

;

Trenerzy w tym kursie

coach

Waldemar Szymecki

Trener, negocjator, interim manager

Jest handlowcem i menedżerem z 20-letnim doświadczeniem w korporacyjnych standardach pracy. Jako certyfikowany trener biznesu od 12 lat realizuje projekty szkoleniowo-doradcze, wykorzystując autorskie metody i narzędzia rozwoju umiejętności zarządczych i handlowych. Jako aktywny negocjator oraz interim menedżer, wspiera przedsiębiorców w procesach negocjacyjnych zarówno w działaniach sprzedaży jak i zakupów. Pracuje głównie z menedżerami zespołów handlowych oraz sprzedawcami. Podczas prowadzonych warsztatów najważniejsze jest dla niego, aby uczestnicy poprzez realizację angażujących ćwiczeń mogli jak najlepiej przełożyć nabyte umiejętności na efekty biznesowe. Pracuje jako trener z grupami szkoleniowymi oraz jako coach w formule 1x1.

Negocjacje i finalizacjaUmów demo

Testuj za darmo! Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą, aby uzgodnić termin bezpłatnej prezentacji platformy szkoleniowej Skills Arena.

Poznaj naszą ofertę

Testuj za darmo! Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą, aby uzgodnić termin bezpłatnej prezentacji platformy szkoleniowej Skills Arena.

Skontaktuj się z nami

Telefon kontaktowy: 

+48 737 321 551

Umów darmową prezentację

*Pole obowiązkowe

FAQ

Najczęściej zadawane pytania
Użytkownikami platformy mogą być pracownicy na każdym szczeblu organizacji: od specjalistów, przez kadrę managerską, po zespół zarządzający przedsiębiorstwem. Naszą działalność opieramy na współpracy B2B, a umowę o korzystanie z platformy podpisujemy z firmami i samorządami. Jeśli jako pracownik jesteś zainteresowany naszymi szkoleniami, zgłoś się do odpowiednich osób w swojej organizacji, którym chętnie zaprezentujemy ofertę.
Punktem wyjścia do powstania platformy były doświadczenia biznesowe oraz praktyki trenerskie naszego zespołu. Pozwoliło nam to stworzyć wszechstronny program szkoleniowy, który doskonali kompetencje na obszarach kluczowych dla rozwoju przedsiębiorstwa. Przygotowaliśmy zarówno kursy kształtujące umiejętności miękkie (np. Akademia Szefa, Akademia Sprzedaży i Obsługi Klienta), jak i szkolenia specjalistyczne (Rekrutacja, Employer Branding, Wystąpienia Publiczne, Negocjacje, Digital w Marketingu, BHP Praktyczne, Lean Management czy Akademia Excel).
W Polsce jesteśmy jednymi z pionierów blended learningu, który łączy tradycyjne metody szkoleniowe z nowoczesnymi narzędziami do nauki zdalnej. Sięgając po nowoczesne technologie, dbając o wysoką jakość materiałów edukacyjnych oraz dostosowując program nauczania do obecnych potrzeb biznesu, wyznaczamy nowe standardy w branży szkoleniowej. Nasze kursy to pozytywne doświadczenie dla użytkowników i wysoka efektywność biznesowa dla firmy.
Ceny dostępu do platformy ustalane są indywidualnie z klientem. Koszt zależy od konkretnych potrzeb szkoleniowych firmy, liczby uczestników i tematu kursu. Skontaktuj się z naszym przedstawicielem poprzez formularz w celu otrzymania dopasowanej oferty.
Oczywiście! Skontaktuj się z naszym przedstawicielem telefonicznie, mailowo lub poprzez formularz i opowiedz mu o swoich potrzebach biznesowych. Znajdziemy dla Ciebie skuteczne narzędzie edukacyjne i umówimy się na prezentację możliwości naszej platformy. Spotkanie dostępne jest w formie online lub na żywo.
Najczęściej są to opcje dostępu na 3, 6 lub 12 miesięcy. Okres możliwości korzystania z platformy dostosowany jest do objętości i zakresu tematycznego danego kursu, tak aby użytkownik mógł spokojnie zrealizować cały program szkoleniowy.
Jeśli Twój pracownik lub zespół nie dokończy kursu w planowanym czasie, to istnieje możliwość wydłużenia okresu dostępu do platformy po wcześniejszych ustaleniach z opiekunem klienta.