KursyDigital w marketingu

Digital w marketingu

Poznasz niezbędną wiedzę do prowadzenia projektów typu Digital w organizacji. Dowiesz się, jak skutecznie i na czas wdrażać projekty typu Digital lub realizować je z zewnętrznymi agencjami marketingowymi.

Maciek Raczak
Trenerzy: Maciek Raczak
Skala trudności:
dot
dot
dot
dot
dot

Czego nauczysz się podczas szkolenia:

  • Przygotowanie poprawnego briefu.
  • Analiza oferty agencji marketingowej.
  • Planowanie kampanii.

Wymagane doświadczenie

Doświadczenie podstawowe w dziale zajmującym się projektami marketingowymi dotyczących digital.

Dla kogo przeznaczony jest ten kurs

Marketing specialist. Project manager. Kierownik działu marketingu oraz zespoły współpracujące z agencjami marketingowymi.

Opis kursu

Kurs „Digital w marketingu” przybliży Wam podstawową wiedzę z zakresu projektów digitalowych, a także pomoże skupić się na ich aspektach biznesowych. Wyodrębnia on również obszary w projektach typu Digital, które są często pomijane w procesie zaznajamiania się z realizacją działań, a mają istotne znaczenie dla ich jakości oraz skuteczności ich przeprowadzenia. Podczas kursu „Digital w marketingu” analizujemy i skupiamy się głównie na realizacjach kampanii reklamowych, wyborze partnerów oraz realizacjach opartych na procesie produkcji - takich, jak aplikacje, czy serwisy internetowe.

Zawartość kursu

PreQuiz

Intro

Rodzaje projektów digitalowych, podstawowe różnice i podobieństwa. Cz.I

Rodzaje projektów digitalowych, podstawowe różnice i podobieństwa. Cz.II

Zasady współpracy i dobór partnerów Cz.I

Zasady współpracy i dobór partnerów Cz.II

Rozwój projektów digitalowych

Kampania digitalowa 'deep dive'. Cz.I

Kampania digitalowa 'deep dive'. Cz.II

Zakończenie

PostQuiz

Często kupowane razem

;

Trenerzy w tym kursie

coach

Maciej Raczak

Przedsiębiorca, trener i wykładowca

Od blisko 20 lat związany zawodowo z projektami marketingowymi i reklamowymi w różnych obszarach. Od kilkunastu lat związany z digital marketingiem. Prowadzi zajęcia na Wydziela Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UWAm w ramach specjalizacji Marketing Online. Od prawie roku jest R&D Head w AF.agency i prowadzi labolatorium neuromarketingowe, które pracuje nad zwiększeniem konwersji klientów agencji. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami digitalowymi oraz ich biznesowym i strategicznym planowaniu, a także w zaawansowanych badaniach behawioralno- neoromarketingowych dotyczących decyzji zakupowych internautów oraz efektywności funkcjonalnej i komunikacyjnej layoutu serwisów internetowych.

Digital w marketinguUmów demo

Testuj za darmo! Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą, aby uzgodnić termin bezpłatnej prezentacji platformy szkoleniowej Skills Arena.

Poznaj naszą ofertę

Testuj za darmo! Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą, aby uzgodnić termin bezpłatnej prezentacji platformy szkoleniowej Skills Arena.

Skontaktuj się z nami

Telefon kontaktowy: 

+48 737 321 551

Napisz do nas
*Pole obowiązkowe

FAQ

Najczęściej zadawane pytania