Motywacja i motywowanie

Motywacja i motywowanie

Przekonasz się, że jednym z fundamentalnych zadań liderów jest motywowanie pracowników do działań, które dają korzyści dla nich samych i dla firmy. Dowiesz się, czym jest motywacja, jakich narzędzi należy użyć, aby zwiększyć ją wśród pracowników i co zrobić, aby tej motywacji nie stracić.

Adrian Janik
Trenerzy: Adrian Janik
Skala trudności:
dot
dot
dot
dot
dot

Czego nauczysz się podczas szkolenia:

  • Umiejętność oceny motywacji w zespole oraz dopasowania interwencji do osoby
  • Umiejętność prowadzenia rozmów o motywacji pracownika, rozmowa z maruderem.

Dla kogo przeznaczony jest ten kurs

Początkujący oraz doświadczeni liderzy, szefowie zespołów - od lidera do dyrektora.

Opis kursu

W trakcie kursu „Motywacja i motywowanie”, tematem przewodnim jest motywacja. Motywacja, motywowanie, angażowanie i zaangażowanie, efektywność, wywiązywanie się z obowiązków, wypełnianie zadań, premie, pensje, podwyżki i nagrody, pochwały to pojęcia, które krążą w głowie wokół hasła motywacja, często mając z nią niewiele wspólnego lub oddziałując zupełnie inaczej niż potocznie się o tym myśli. W ramach kursu „Motywacja i motywowanie”, naszą wspólną pracę nad tematem zaczniemy więc od wyjaśnienia sobie szczegółowo czym jest, a czym na pewno nie jest motywacja. Przyjrzymy się też w jakim zakresie, jako szefowie, mamy właściwie wpływ na to, że nasz pracownik jest zmotywowany.

W trakcie kursu „Motywacja i motywowanie” obalimy też kilka mitów na temat roli pieniędzy w pobudzaniu motywacji i motywowaniu. Poznasz też kilka przydatnych narzędzi w formie algorytmów prowadzenia trudnych rozmów. Dowiesz się jak rozmawiać z podwładnymi, o tym co ich motywuje. Przygotujesz się do interweniowania, gdy wyjątkowo marudny maruda podcina skrzydła innym osobom w zespole i poznasz sposób wręczania nagród podwładnym tak, aby poczuli się jak laureaci zasłużonego Oscara!

Zawartość kursu

PreQuiz

Intro - O czym będzie ten moduł?

Czym jest motywacja?

Potrzeby człowieka, a motywacja

Co Abraham Maslow mówi o potrzebach człowieka?

Potrzeby jak witaminy

Jak się dowiedzieć co motywuje ludzi?

Wahania i spadki motywacji

Czyim problemem jest motywacja?

Jak rozmawiać o spadku motywacji?

Gdy maruda marudzi

Gdy maruda marudzi - stawianie granic

Jak i czym nagradzać aby nie demotywować?

Sztuka wręczania nagród

Zakończenie - dobre praktyki motywowania

PostQuiz

Często kupowane razem

Akademia Szefa

Skala trudności:
dot
dot
dot
dot
dot

13 godz 46 min

;

Trenerzy w tym kursie

coach

Adrian Janik

Psycholog, trener biznesu, przedsiębiorca

Jest trenerem biznesu, psychologiem, konsultantem i terapeutą organizacji. W ciągu ostatnich 12 lat zrealizował kilka tysięcy godzin warsztatowych dla menadżerów i zespołów. Zajmuje się też wsparciem indywidualnym w formie sesji coachingowych i konsultacyjnych. W pracy szkoleniowej stosuje podejście praktyczne, oparte o coaching narzędziowy i symulacje. Pracuje głównie z menadżerami i liderami wszystkich szczebli organizacji w firmach produkcyjnych, logistycznych, instytucjach finansowych i branży e-commerce. Samoorganizującym się zespołom pracującym w oparciu o metodologie zwinne (SCRUM), pomaga osiągać wysoką efektywność. Z działaniami wsparcia i customer service pomaga wypracowywać efektywne narzedzia i standardy obsługi klienta.

Motywacja i motywowanieUmów demo

Testuj za darmo! Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą, aby uzgodnić termin bezpłatnej prezentacji platformy szkoleniowej Skills Arena.

Poznaj naszą ofertę

Testuj za darmo! Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą, aby uzgodnić termin bezpłatnej prezentacji platformy szkoleniowej Skills Arena.

Skontaktuj się z nami

Telefon kontaktowy: 

+48 737 321 551

Umów darmową prezentację

*Pole obowiązkowe

FAQ

Najczęściej zadawane pytania
Użytkownikami platformy mogą być pracownicy na każdym szczeblu organizacji: od specjalistów, przez kadrę managerską, po zespół zarządzający przedsiębiorstwem. Naszą działalność opieramy na współpracy B2B, a umowę o korzystanie z platformy podpisujemy z firmami i samorządami. Jeśli jako pracownik jesteś zainteresowany naszymi szkoleniami, zgłoś się do odpowiednich osób w swojej organizacji, którym chętnie zaprezentujemy ofertę.
Punktem wyjścia do powstania platformy były doświadczenia biznesowe oraz praktyki trenerskie naszego zespołu. Pozwoliło nam to stworzyć wszechstronny program szkoleniowy, który doskonali kompetencje na obszarach kluczowych dla rozwoju przedsiębiorstwa. Przygotowaliśmy zarówno kursy kształtujące umiejętności miękkie (np. Akademia Szefa, Akademia Sprzedaży i Obsługi Klienta), jak i szkolenia specjalistyczne (Rekrutacja, Employer Branding, Wystąpienia Publiczne, Negocjacje, Digital w Marketingu, BHP Praktyczne, Lean Management czy Akademia Excel).
W Polsce jesteśmy jednymi z pionierów blended learningu, który łączy tradycyjne metody szkoleniowe z nowoczesnymi narzędziami do nauki zdalnej. Sięgając po nowoczesne technologie, dbając o wysoką jakość materiałów edukacyjnych oraz dostosowując program nauczania do obecnych potrzeb biznesu, wyznaczamy nowe standardy w branży szkoleniowej. Nasze kursy to pozytywne doświadczenie dla użytkowników i wysoka efektywność biznesowa dla firmy.
Ceny dostępu do platformy ustalane są indywidualnie z klientem. Koszt zależy od konkretnych potrzeb szkoleniowych firmy, liczby uczestników i tematu kursu. Skontaktuj się z naszym przedstawicielem poprzez formularz w celu otrzymania dopasowanej oferty.
Oczywiście! Skontaktuj się z naszym przedstawicielem telefonicznie, mailowo lub poprzez formularz i opowiedz mu o swoich potrzebach biznesowych. Znajdziemy dla Ciebie skuteczne narzędzie edukacyjne i umówimy się na prezentację możliwości naszej platformy. Spotkanie dostępne jest w formie online lub na żywo.
Najczęściej są to opcje dostępu na 3, 6 lub 12 miesięcy. Okres możliwości korzystania z platformy dostosowany jest do objętości i zakresu tematycznego danego kursu, tak aby użytkownik mógł spokojnie zrealizować cały program szkoleniowy.
Jeśli Twój pracownik lub zespół nie dokończy kursu w planowanym czasie, to istnieje możliwość wydłużenia okresu dostępu do platformy po wcześniejszych ustaleniach z opiekunem klienta.