Digital w marketingu
Poznasz niezbędną wiedzę do prowadzenia projektów typu Digital w organizacji. Dowiesz się, jak skutecznie i na czas wdrażać projekty typu Digital lub realizować je z zewnętrznymi agencjami marketingowymi.

Czego nauczysz się podczas szkolenia:
- Przygotowanie poprawnego briefu.
- Analiza oferty agencji marketingowej.
- Planowanie kampanii.
Ten kurs zawiera:
2 godz 32 min video
Quizy i zadania sprawdzające
Pliki i zasoby do pobrania
Certyfikaty ukończenia
Dla kogo przeznaczony jest ten kurs
Marketing specialist. Project manager. Kierownik działu marketingu oraz zespoły współpracujące z agencjami marketingowymi.
Opis kursu
Kurs „Digital w marketingu” przybliży Wam podstawową wiedzę z zakresu projektów digitalowych, a także pomoże skupić się na ich aspektach biznesowych. Wyodrębnia on również obszary w projektach typu Digital, które są często pomijane w procesie zaznajamiania się z realizacją działań, a mają istotne znaczenie dla ich jakości oraz skuteczności ich przeprowadzenia. Podczas kursu „Digital w marketingu” analizujemy i skupiamy się głównie na realizacjach kampanii reklamowych, wyborze partnerów oraz realizacjach opartych na procesie produkcji - takich, jak aplikacje, czy serwisy internetowe.
Zawartość kursu
PreQuiz
Intro
Rodzaje projektów digitalowych, podstawowe różnice i podobieństwa. Cz.I
Rodzaje projektów digitalowych, podstawowe różnice i podobieństwa. Cz.II
Zasady współpracy i dobór partnerów Cz.I
Zasady współpracy i dobór partnerów Cz.II
Rozwój projektów digitalowych
Kampania digitalowa 'deep dive'. Cz.I
Kampania digitalowa 'deep dive'. Cz.II
Zakończenie
PostQuiz
Często kupowane razem
Trenerzy w tym kursie

Testuj za darmo! Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą, aby uzgodnić termin bezpłatnej prezentacji platformy szkoleniowej Skills Arena.
Poznaj naszą ofertę
Testuj za darmo! Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą, aby uzgodnić termin bezpłatnej prezentacji platformy szkoleniowej Skills Arena.